Wycena nieruchomości
PORTAL
rzeczoznawców
majątkowych

Rzeczoznawca Majątkowy Maria Szromik nr upr. 1951

Maria Szromik
nazwa firmy

30-838 Kraków, ul. Heleny 14/110
tel. stac. (12) 658 49 79
tel. kom. 608 301 391
  mszromik@gmail.com
  http://www.msrm.pl/?st=rm&rm=1951
  osoby/wizyty: 5263/11751

 wyceny dla celów kredytowych, obsługa sektora bankowego  biegły sądowy  wyceny dla osób fizycznych, prywatnych  wyceny nieruchomości rolnych  wyceny dla celów księgowych, aport  wyceny dla urzędów skarbowych  wyceny mienia zabużańskiego  aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego  wyceny z tytułu odszkodowań  analizy i monitoring rynku nieruchomości  inne opracowania niestanowiące operatu szacunkowego  świadectwa charakterystyki energetycznej budynku i lokalu  praktyki zawodowe dla kandydatów na rzeczoznawców majątkowych  wyceny w języku angielskim

Oferta


Wyceny

w

języku

angielskim

Nasza działalność na rynku nieruchomości obejmuje w szczególności:
  1. Wycena nieruchomości
    • nieruchomości komercyjne,
    • domy jednorodzinne, mieszkania,
    • działki budowlane, rolne, leśne
    • wycena środków trwałych do celów podatkowych, sprawozdań finansowych, amortyzacji,
    • mienie zabużańskie.
  2. Doradztwo prawne i inwestycyjne w zakresie nieruchomości
  3. Analiza rynku oraz analiza opłacalności inwestycji
  4. Analizy skutków finansowych uchwalenia lub zmiany planów miejscowych
Współpracuję z pośrednikiem w obrocie nieruchomości (nr lic. 663): Maria Kasprzyk (12) 64 102 64

Wyświetl większą mapę w nowym oknie
Wróć do listy rzeczoznawców
Jeżeli jestes rzeczoznawcą majątkowym i chcesz zaprezentować swój profil/wizytówkę w tej części serwisu zarejestruj się a następnie przejdź do sekcji Moje ustawienia sprawdź czy Twoje płatności dotyczące reklam są aktualne i zaznacz pole "Wyrażam zgodę na prezentację moich danych w sekcji Rzeczoznawcy". Z warunkami publikacji reklam możesz zapoznać się na stronie Zasady zamawiania reklam.
Licznik osób/wizyt od dnia 2007-01-26 i prezentuje dane z okresu aktywności abonamentu reklamowego.